viernes, 12 de febrero de 2010

Sorteo duns reloxios en "Sempre en Galicia"



Xulio Couxil, por mediación do seu programa de radio e do seu blog "Sempre en Galicia", volve ás andadas argallando un novo sorteo. Despóis do exitazo do anterior no que sorteaba unha fin de semana nunha casa rural de Galicia (nada menos que 7 premios), agora o que vai sortear son catro reloxios da marca Dogma (dous de home e dous de muller). Dou fe que o sorteo é de fíar, xa que eu fun un dos agraciados no anterior e disfruten da miña fin de semana en Viana do Bolo.

O único que hai que facer para entrar no sorteo é mandar un comentario a esta entrada do seu blog pedíndolle un número, ou chamar ó seu programa de radio os sábados entre as 6 e 8 da tarde. Este programa de radio está feito por Xulio dende Cornellá. Eu tiven a oportunidade de estar dúas veces con él e sei que o fai de forma altruista, demostrando o seu amor a súa terra.

Cantos máis sexamos no sorteo, menos posibilidades terei de que me toque, pero prefiro compartir a sorte cos que aínda non o coñecen para que participen (Que bó que son... ou será que xa me tocou un?)

5 comentarios:

BRABIDO dijo...

Carallo po Xulio eses "pelucos"non teñen pinta de ser nada baratos,tamen e certo que a intencion e o que vale,moi bondadoso e o teu amigo,pois tendren que pedir un numero,eu de ti non teño pena.

Antes de sair mira nos bolsillos se levas un telemovil que non sea teu ja ja ja ja ja ja

Thiago dijo...

jaj pues a ver si hay suerte esta vez tb. que el finde se disfruta y listo pero un reloj te dura mas tiempo, y siempre será un buen recuerdo..

Desde Cornellá? que lejos, no? y que hace allí hablando de Galicia'

Bezos.

BRABIDO dijo...

Eh machiño o de onte a noiote eras ti e cabron,que ben sabes disimular,por certo moi bo disfrace.

Ata maña

Unknown dijo...

Non teño sorte, mais non perdo nada a conocer o seu blog.Bicos

matrioska_verde dijo...

tñen unha pinta fantástica, tal vez me anime, si non o esquezo.
bicos,