jueves, 27 de marzo de 2008

C.D. Cultural Areas

Onte miercoles viña no periódico Faro de Vigo, unha reportaxe sobre o Cultural Areas na sección de "Campeones". Como intentaremos comentar de todo canto se nos ocurra da parroquia non podía deixar pasar isto sin facer ningunha referencia xa que eu formen parte deste clube durante bastantes anos.
Comentan en Faro que o clube ten casi 60 anos de historia, eu ahí teño unha duda pois polo que teño pensado foi fundado no ano 1967, ainda que antes xa existía sen federar.

Prometo enterarme ben e poñer algo sobre a sua historia, tamén quería poñer as fotos do reportaxe nas que saen as plantillas dos aficionados que militan na Rexional Preferente, os xuvenis na liga provincial, os cadetes e os infantiles, pero son en blanco e negro e non teñen moita calidad, a ver se Mingos ou Xé me prestan algunhas.

Mentras tanto porei estas duas que atopen no baul dos recordos

Esta foto corresponde a tempada 1988-89 cando xogabamos na segunda ou primeira Rexional, non me acordo ben, nela estamos Santiso mais eu que ainda xogamos no Areas F. Sala, ademais de Montes como presidente, Cholo, Gómez, J. Carlos, Nicanor, Chon, Xaime Cura, Eladio o Mister, Pousada, Geni, Guillermo, Tonio, Mingos o que agora é presidente, Manolo, Kiko, Porto e Saura.


Esta foto debe datar do ano 1979 mais ou menos eramos chavalitos da parroquia entre os oito e doce anos, nela tamen esta Vinagre o noso delgado que daquela debía adicarse o deporte jeje.

No hay comentarios: