jueves, 26 de junio de 2008

Pontes de paso 7 - Ponte de pracer



Calquera sitio é bo para desafogarnos cando nos sobrevén unha calentura, pero esta parella tamén puido atopar un sitio menos perigoso, dígoo máis que nada polos arrebatos do momento; vese que non teñen vértigo, ou iso ou é que son aficcionados ós deportes de risco.

En fin, apuntareino na libretitiña de "cousas que me quedan por facer na miña vida ", xusto logo de "montar en globo", porque con respecto ás demais liñas xa as tachei, ou estou a piques de facelo, jejeje.

Quédame a curiosidade de saber como subiron aí. ¡Que antigo queda xa iso de botar un canivete no ascensor como situación morbosa!

6 comentarios:

paideleo dijo...

Pois eu non penso apuntalo como " pendente por facer ".
Cagán que é un.

Carmen Martínez Torrón dijo...

JAJAJAJA.. qué buena Carlos!

Anónimo dijo...

Estaba baixo os efluvios de Baco e Cupido, e non me recordo como subín, solo sei que subín, jaja.
E que fino estabas para sacarme a foto.

Raposo dijo...

Esto si que é darlle unha boa utilidade a esta arquitectura moderna.

Alkaest dijo...

¡Lo que habría disfrutado Don Camilo con ésta foto!
El José Cela, digo. Lástima que no la pillase para su estupendísima Enciclopedia del Erotismo.
Si es que en esto, de la fotografía, el "instante" es crucial.

Salud y fraternidad.

Mer dijo...

uf, nin de coña, estaría demasiado pendente de non caer... non, non, non,... quedo en sitios máis "terreais"